Ух! Я відкрила для себе дещо нове! Чи чули про емоційне IQ?

Будучи власницею бізнесу, я глибоко усвідомлюю потребу постійної самоосвіти та підвищення рівня своїх навичок лідерства та управління. Нещодавно прослухала лекцію всесвітньо відомого експерта з роботи з емоційним інтелектом Тревіса Бредбері та відкрила для себе новий термін – емоційний інтелект чи емоційні IQ. Не можу не поділитись з вами цим відкриттям.

Емоційний інтелект – це гнучка звичка, яка впливає на все, що ми робимо або говоримо протягом дня. На відміну від інтелектуального IQ, зростання якого фактично зупиняється у 15 років, емоційний інтелект можна коригувати збільшувати протягом усього життя. Виявляється, емоційний IQ на 70% більше впливає успіх і щастя людини, ніж інтелектуальний IQ. Це досить нова межа особи людини, яку вчені довели зовсім недавно.

Інтелектуальний IQ – це здатність запам’ятовувати, рахувати, аналізувати і т.д.

Емоційний інтелект, це:

  • самосвідомість (усвідомлення своїх емоцій, реакцій на дії оточуючих вас людей, обставин, уміння усвідомити та прийняти свій емоційний дискомфорт.) Ця сторона ЕІ розвивається за допомогою вивчення себе, постійного відкриття нових якостей своєї душі. Чим більше я вивчаю свої емоції, себе, тим більше можу керувати ними та використовувати на благо.
  • самоврядування – вміння прийняти свої емоції (і погані, і добрі), проаналізувати та спланувати свою модель поведінки за тих чи інших обставин, яка, незважаючи на емоції, приведе до потрібного результату.
  • соціальна поінформованість – найскладніша. Вона полягає в тому, щоб якнайточніше усвідомити, почути думку, яку намагається вам донести співрозмовник. Неправильне розуміння слів, поведінки та дій оточуючих пов’язані з наявністю у нас страхів, комплексів та негативного досвіду, яких треба позбавлятися.
  • управління відносинами. Це можливо лише за нормалізації перших трьох параметрів. Людина, що володіє цим параметром прагнути виграти не бій (відстояти свою точку зору), а всю війну – налагодити вигідні, комфортні та результативні взаємини. Найбільше це стосується сфер роботи/бізнесу та сім’ї – де ви не можете просто ігнорувати чи йти.

Емоції з’являються швидше, ніж думки, слова та дії. Робота над емоційним інтелектом – це постійна праця над своїми реакціями та діями шляхом зміни звичок. Наприклад – якщо я кричу під час роздратування – я не можу миттєво позбутися роздратування, але можу змусити себе не підвищувати голос у цей момент. І поступово, якщо я перестаю кричати, у моєму мозку поступово формуються нові шляхи вирішення проблеми та роздратування починає йти само по собі.

Як вам?

Особисто я підкреслила з цього для себе багато нового, і намагатимусь застосовувати як у своєму житті, так і в побудові сприятливої ​​атмосфери в команді та сім’ї.

Дуже цікаво, що ви думаєте про все вищесказане?